Veel gestelde vragen
Hier onder vindt u de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u uw vraag per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) aan ons stellen.
Betaling en verzending
Verzend- en administratiekosten
Voor bestellingen onder de € 175,00 excl. BTW wordt € 10.00 verzend- en administratiekosten in rekening gebracht. Voor bestellingen boven dit bedrag worden geen verzend- en administratiekosten in rekening gebracht.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook altijd gratis afhalen in Geldermalsen.
Als u ingelogt bent kunt u producten toevoegen aan uw winkelmandje en uw bestelling plaatsen.
De factuur wordt per mail naar u verstuurd. Mits u aangegeven heeft dat u deze op papier wil ontvangen.
Zodra uw bestelling bij ons is weggegaan krijgt u per mail een track & trace code van GLS gemaild, hierin kunt u de zending volgen
Als u de bestelling heeft afgerond kunt u hier niets meer aan veranderen. Wel kunt u contact met ons opnemen per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) dan kunt u doorgeven wat u wilt bijbestellen
Dat kan, dit kunt u per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) aan ons doorgeven
Dit kan niet via de bestelling die u online heeft gedaan. Wel kunt u dit per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) aan ons doorgeven.
U kunt zeker veilig betalen, de betaling gaat via Ideal (Mollie)
Als u voor betalen via factuur heeft gekozen kunt u betalen zodra de bestelling door u ontvangen is, de factuur zal per mail naar u verstuurd worden.
U kunt uw bestelling via factuur betalen, de factuur zal per mail naar u verstuurd worden zodra deze verwerkt is. Op de factuur staan onze bankgegevens waar u het bedrag op over kunt maken.
De terugbetalingen die door ons gedaan worden, zullen via ons betaalsysteem Mollie overgemaakt worden (hier kan een paar dagen tussen zitten)
Bij bestelling onder de € 175,- excl. BTW zullen er € 10,- verzendkosten worden berekend. Voor bestellingen boven de € 175,- excl. BTW worden geen verzendkosten berekend. Voor bestellingen onder de € 50,- excl. BTW wordt er € 15,- aan verzend- en administratiekosten berekend.
Als uw bestelling voor 12:00 uur besteld is zal deze dezelfde dag nog verstuurd worden en kunt u deze de volgende werkdag verwachten. Als u de bestelling op vrijdag heeft geplaatst zal deze op maandag afgeleverd worden.
Er zal voor de bestelling getekend moeten worden, er zal dus iemand aanwezig moeten zijn.
U kunt zeker uw bestelling op een ander adres laten afleveren, dit kunt u aangeven bij het afronden van de bestelling
Als u de bestelling aan het afronden bent kunt u een notitie invullen waarop u dit aan kunt geven
Zodra uw pakket verstuurd is kunt u per mail een track & trace conde ontvangen, zo weet u dat uw pakket verstuurd is.
Met de track & trace code die u per mail heeft ontvangen kunt u de verzending volgen
U krijgt per briefje of per mail een bericht waar u de bestelling op kunt halen
Mocht de bestelling nog niet verstuurd zijn kunt u dit veranderen per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100).
Dan willen wij graag foto’s van de beschadigde levering en het GLS etiket, en horen wij graag van u of er producten beschadigd zijn (ook hiervan foto’s)
Dan kunt u dit aan ons laten weten en zullen wij dit voor u gaan uitzoeken.
Dit kan binnen 8 dagen na het ontvangen van uw bestelling
Laat dit zo snel mogelijk per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) aan ons weten, dan gaan wij kijken hoe we u hiermee kunnen helpen.
Waarschijnlijk is er dan een product op backorder komen te staan, deze worden z.s.m. nagestuurd. Dit zal op uw factuur vermeld staan. Mocht dit niet het geval zijn kunt u ons hierover per mail (info@nemcopsmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) over informeren.
Laat u ons dit weten per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) dan gaan wij het voor u uitzoeken.
Persoonsgegevens en gebruikersaccounts
Via de pagina ‘wachtwoord vergeten‘ kunt u door middel van uw e-mailadres uw wachtwoord resetten.
Rechts bovenaan onze website vind u een kopje account aanmaken, hier kunt u zichzelf registreren.
Wij zijn een groothandel en leveren aan schoonheidsspecialistes, wellnesscentra e.d.. Dus niet aan consumenten, vandaar dat er een KVK-nummer gevraagd wordt.
Uw klantnummer vind u op een pakbon of factuur, deze bestaat uit 7 cijfers.
Deze kunt u aanpassen zodra u met een bestelling bezig bent om af te ronden. Mocht dit niet het geval zijn kunt u deze ook naar ons mailen (info@nemcosmetics.nl)
U kunt wachtwoord vergeten aanklikken en uw emailadres invullen, u krijgt dan een mail toegestuurd en kunt het wachtwoord veranderen
Het kan zijn dat u te lang niet meer besteld heeft via onze webshop, u kunt proberen opnieuw te registreren, mocht dit niet lukken kunt u per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) contact met ons opnemen.
Mocht u dit gelijk door willen geven met een bestelling, kunt u deze gegevens invullen bij het afronden van de bestelling. Anders kunt u dit per mail (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch (0345-588100) doorgeven aan ons.
Producten
Als u niet bent ingelogd op onze website, dan ziet u geen prijzen en dus ook geen bestelknop. U kunt zich HIER registeren en u kunt HIER inloggen. Het kan zijn dat u bij een aantal merken geen prijzen ziet, dit is omdat dit depositair merken zijn en niet iedereen dit zomaar kan bestellen. U kunt altijd contact opnemen met ons voor meer informatie over het merk en eventueel een proefpakketje aanvragen.
Rechtsboven in op onze webshop kunt u zoeken op artikel, hier kunt u productnaam of artikelcode invullen
U kunt proberen dit te zoeken rechtsboven in op onze website. Mocht u het dan nog niet vinden kunt u ons een mail hierover sturen (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch navraag hierover doen (0345-588100).
Mocht u meer informatie over een product willen weten kunt u ons per mail hierover informeren (info@nemcosmetics.nl) of telefonisch navraag hierover doen (0345-588100).
Op onze website wordt niet altijd aangegeven of een product op voorraad is, is het een gangbaar product zal deze niet lang op backorder staan. Mocht een product langer of niet leverbaar zijn, wordt dit wel op de website aangegeven
De fabrieksganarie op onze apparatuur is 1 jaar na datum van aankoop
Natuurlijk kunt u hiervan samples ontvangen als deze in het assortiment zijn. Wij voegen voor 5% van het orderbedrag excl. BTW samples toe, u kunt bij de notities aangeven waarvan u samples wilt ontvangen.